مشاوره و برنامه ریزی کنکوری و تحصیلی مشاوره و برنامه ریزی کنکوری و تحصیلی .

مشاوره و برنامه ریزی کنکوری و تحصیلی

مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری | انتخاب رشته کنکور تجربی

احتمال قبولی در کنکور تجربی چقدر است؟ پقدر ممکنه در پزشکی قبول بشیم؟ چقدر سهمیه ها موثرن؟ این دسته سوالاتی هستند که اکثر بچه ها همیشه می پرسند. ببینید احتمال قبولی شما در هر رشته ای رابطه ای کاملا مستقیم با میزان تلاش شما دارد. پس منتظر شانس نباشید. هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید. فقط و فقط زحمت بکشید و درس بخوانید در این صورت احتمال موفقیت شما صددرصد است. اما این تلاش تان هم باید اصولی و با برنامه باشد تا بی نظیرترین نتیجه را بگیرید. فاروس طاها می تواند بهترین برنامه ریزی را برای کنکور شما انجام دهد و به موفقیت شما کمک کند.

برنامه ریزی رایگان کنکور تجربی در پایه های دهم، یازدهم و دوزادهم جهت قبولی تضمینی در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در اختیار متقاضیان کنکور قرار گرفت. برنامه ریزی کنکوری و تحصیلی یکی از مهم ترین اقدامات جهت کسب رتبه برتر در کنکور سراسری است. به این ترتیب برای هر دانش آموزی نیاز است از برنامه ریزی حرفه ای جهت قبولی در رشته های دلخواه خود استفاده کند. جدول برنامه ریزی تحصیلی کنکور به این صورت است که با استفاده از تاریخ و اولویت بندی دروس به دانش آموز می گوید چه زمانی در روز باید صرف مطالعه شود. مورادی که در برنامه ریزی تخصصی فاروس طاها برای دانش آموزان سال دهم ، یازدهم و دوازدهم قابل استفاده است.

مشاوره کنکور تجربی یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در نتیجه کنکور تاثیر به ‏سزایی خواهد داشت. شما با انتخاب مناسب می توانید بهترین مشاورین کنکور کشور در رشته ‏تجربی و سایر رشته های دبیرستان و هنرستان آگاهی کسب کنید. همچنین می توانید برای ‏موفقیت در کنکور از زبده ترین اساتید کشور کمک بخواهید. دراین مقاله به نکات طلایی ‏برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی به صورت تخصصی خواهیم پرداخت.

انتخاب رشته کنکور تجربی یکی از مورادی است که برای داوطلبین این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب رشته آخرین قدم برای قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر است. بنابراین با ما همراه باشی تا در ادامه به ذکر نکاتی در باب چگونگی قبولی در دانشگاه در انتخاب رشته کنکور تجربی بپردازیم.

با توجه به اهمیت برنامه ریزی در موفقیت، بهترین موسسه مشاوره کنکور برای دانش آموزان کدام است؟ برای سال کنکور باید خوب برنامه داشته باشید. چرا که در این سال، نمی توان هم چون سال های گذشته خودتان به تنهایی و بدون کمک دیگران درس بخوانید و نتیجه ی خوب هم بگیرید. داستان کنکور با امتحانات مدرسه خیلی متفاوت است. برای قبولی در کنکور شما باید یک مشاور خبره بشناسید. از او کمک بگیرید و در هنگام برخورد با مشکلات از تجربیات ایشان کمک بگیرید. داشتن یک برنامه جامع و پوشش دهنده تمامی منابع کنکور می تواند کمک بزرگی در موفقیت شما را بکند. با هر معدل و وضعیت تحصیلی ای که هستید سال کنکور نگران هیچ چیزی نباشید، همه چیز را به فاروس طاها بسپارید و منتظر بهترین نتیجه باشید.

ادامه تحصیل بعد از خدمت سربازی >> اغلب کسانی که سن آن ها به سن قانونی خدمت رسیده است و باید برای خدمت سربازی اماده شوند دنبال راهی برای به تعویق انداختن این موضوع یا به طورکلی معاف شدن از خدمت هستند. ممکن است عده ایی به دنبال امریه سربازی باشند یا عده ایی برای به تعویق انداختن سربازی به ادامه تحصیل بپردازند. در این بین کسانی هستند که در حین خدمت سربازی قصد تحصیل دارند. تا چند سال پیش این موضوع ممکن نبود اما بر اساس قوانینی که تصویب شد سربازان نظان وظیفه تحت شرایطی میتوانند در حین خدمت به تحصیل نیز بپردازند.

منابع آموزشی کنکور یکی از موضوعاتی است که دانش آموزان و متقاضیان کنکور سراسری همواره در اینباره سوال می پرسند. باید با منابع کنکور سراسری و حذفیات کنکور سراسری در هر سال آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس کنکور سراسری بربیایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین منابع کنکور سراسری در سال جدید را به شما معرفی کنیم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۳:۱۸ توسط:السا موضوع: نظرات (0)